Bittere teleurstelling door Appie App

Spaarzame momenten rust pakken is belangrijk om goed om te kunnen gaan met de hectiek van vandaag de dag. Het is dan ook een genot om mezelf na een lange dag terug te trekken in mijn persoonlijke meditatieruimte. Eindelijk een momentje helemaal voor mezelf en lekker ‘de boel de boel’.

Maar net op het moment dat de totale ontspanning mij in beslag neemt, worden mijn pupillen groot en slaat de schrik me om het hart. Vanaf de houder kijkt een eenzaam velletje papier mijn kant op. In blinde paniek kijk ik om me heen en kom tot de treurige conclusie dat er geen reserverol binnen handbereik is.

Tijdens het afscheuren van het laatste velletje maakt hoop zich ineens meester van mijn gedachten. Een streepjescode met de uitnodigende woorden ‘Scan met Appie’ worden zichtbaar. Zo gezegd zo gedaan. Telefoon tevoorschijn, de Appie app installeren en als een volleerd caissière de code scannen.

Scannen met de Appie app van Albert Heijn
Ineens komt met een soepele maar zeer gedecideerde beweging 4-laags Zacht Toiletpapier tevoorschijn op het scherm. Ik wordt steeds enthousiaster en kan zelfs een gebalde vuist en kleine vreugdekreet niet onderdrukken. Dankzij de Appie app is de redding uit deze benarde situatie nabij.  

Snel klik ik op bestellen, vul mijn gegevens in en ga naar de virtuele kassa. En dan wordt met negen simpele woorden alle hoop en vreugde op brute wijze weggevaagd.


‘Helaas bezorgt Albert Heijn nog niet in jouw straat’. Kak! 


Iets te melden? Dat kan...